Івано-Франківськ стане одним з перших міст в Україні зі стійкою транспортною концепцією та інтегрованою транспортною моделлю

 

Івано-Франківськ стане одним з перших міст в Україні зі стійкою транспортною концепцією та інтегрованою транспортною моделлю,розробленими за підтримки іноземних фахівців.


Консорціум німецьких експертів у складі DREBERIS,PTV та GIZспільно з українським партнером Національним університетом «Львівська Політехніка» підтримуватиме Івано-Франківську міську раду у розробці стійкої транспортної концепції для. м.Івано-Франківськ. Для реалізації проекту містом вже створено відповідну робочу групу. Проект включатиме наступні компоненти: аналіз існуючого стану транспортної системи та транспортної інфраструктури у місті, розробка інтегрованої транспортної моделі, що дасть змогу аналізувати вплив заходів у сфері дорожньої інфраструктури,громадського міського транспорту,автомобільного транспорту, організації руху транспорту. Завдяки цьому можна буде, наприклад, прораховувати рентабельність та актуальність будівництва нових доріг чи зміни маршрутів громадського транспорту.

 

Також німецькі експерти спільно з українськими експертами та працівниками Івано-Франківської міської ради розроблять транспортну концепцію,яка включатиме оцінку заходів необхідних для розвитку транспортної системи м.Івано-Франківськ. В рамках цього завданнябуде визначено придатну для отримання фінансування проектну ідею та підготовлено документи для подання заявки в один із банків розвитку.

 

Важливою складовою проекту стане також розробка стратегії для покращення роботи з громадськістю.

 

В рамках проекту німецькими фахівцями надаватиметься також і консультативна підтримка із впровадження окремих заходів. Буде проведено ряд тренінгів та навчальну поїздку у Німеччину.

 

Результати проекту сформують хорошу основу для стійкого розвитку транспортної системи в місті та для визначення пріоритетних проектів в сфері транспорту в місті Івано-Франківськ.

 

Розробка транспортної стратегії для Івано-Франківська співфінансується Німецьким товариством міжнародного співробітництва та Німецьким Федеральним міністерством економічної співпраці та розвитку.Реалізація проекту триватиме 2 роки.

 

 

Читайте також:

Мер Івано-Франківська хоче "винести" з центру міста адмінустанови і офіси та розвивати велотранспорт

Віктор Анушкевичус: Маю мрію, аби моя рідна Україна була не менш розвиненою, ніж США


31.01.2013 2142 16
Коментарі (16)

1 2013.01.31, 20:55
А чи буде передбачено проектом німецьких фахівців підтримання нормальногостану доріг?
Обана! 2013.01.31, 22:32
А чого то ми маємо мати оту концепцію ЯК НІМЕЦЬ ПОКАЖЕ *(геть по Шевченку!)? А що, самі не в стані собі її реалізувати, продумавши наперед???
Віктор 2013.02.01, 01:18
Дуже сподіваюсь, що запропонований план поліпшення і створення транспортної концепції не повторить приклад міста Левів. Після іноземних консультацій по центру міста їздять величезні автобуси замість звичних "маршруток". Особливо цікаво, що певне їх і купили у німців, але ті на них протурили щонайменше 85% транспортного ресурсу... І для мене, і для всіх гостей кумедно дивитись, як умілі водії лихачі на вузьких дорогах вивертають ці траспортні труни.
Автоперевізник 2013.02.01, 08:56
Скільки вже було цих концепцій з впорядкування руху один Бог знає. Напевно зрозуміло всім що розроблена концепція то ще не є зміна руху та запровадження нової транспортної схеми руху. У м. Івано- Франківську від концепції до її реального впровадження як від землі до неба. Для того щоб впровадити будь яку концепцію чи модель руху потрібно мати в бюджеті відповідні кошти. Якщо німецькі фахівці і розроблять комплексну концепцію руху, а вони її будуть робити так як для себе із врахуванням затрат на її впровадження по своїх мірках, то її впровадження обійдеться місту на мою думку в межах 50-80 млн. гривень, а може і більше. А тепер питання! У міському бюджеті такі кошти є? Відповідь НЕМАЄ! Так що це чергова тріскотня. І ще одна причина що з того нічого не буде. Проект розрахований на 2 роки до 2015 року. У 2015 році вибори до місцевих рад. До влади прийдуть нові обличчя і їм не потрібен буде цей проект. Що вони з нього візьмуть. Вонипочнуть все по новому. Нові концепції нові ідеї і так далі. Так що оптимізм оптимізмом, а життя покаже реальну ситуацію. Як кажуть в народі "Дай Бог щоб наше теля та й вовка зєїло". Так і з концепцією.
Chieftl до Дятла 2013.02.01, 13:29
"Кожна кухарка може керувати державою"? :) Таксист нам розкаже як організувати маршрути, зупинки, рухомий склад і графіки громадського транспорту? Таксист щось знає про огранізацію тротуарів? Про парковки? Чи може про велодоріжки? Як це все вмістити не в чистому полі, а в історичній забудові? Він скаже як розвантажити Пасічну без великих капіталовкладень? P.S. Всі завжди плачуться, що погано роблять, але ніхто нічого сам запропонувати не хоче. До речі, можна в студію розробки франківських проектувальників? ;)
Дятел 2013.02.01, 09:38
Ідіоти! Вам любий таксист, який з рік поїздив, розкаже як організувати рух в Франеку. Крім того, є купа всяких науковців в Франківську, Львові, Києві, які працюють за копійки. Так ні, їм ще треба "ряд тренінгів та навчальну поїздку у Німеччину"! Ви будете за це покарані.
11 2013.02.01, 10:05
Колись в місті їздило 100 габаритних автобусів. І всьо було нормально. Саме велика кількість маршруток і створює пробки. А ще те, що водії стають на зупинках і чекають поки набється народу під завязку. А взагалі перевагу треба надати комунальному транспорту, тоді буде більше котролю і порядку.
водій 2013.02.01, 10:55
А спитайте будь ласка хто із депутатів міської ради лобіює цей проект і бере участь у цьому проекті. А тепер питання :за які такі красиві очі дані депутати лобіюють цей проект? Відповідь правильна-за відкат! Погоджуюся з автоперевізником. У 2015 році нові вибори, теперішні депутати-лоббісти візьмуть відкат,бо треба щось заробити бо на наступних виборах ще питання чи пройдуть у міську раду.І все замре на етапі розробки роекту.
Chieftl до 11 2013.02.01, 13:33
Не забувайте, що коли по місту їздили 100 автобусів, то приватних автівок було в 2-3 рази менше ніж зараз. Маршрутки на автобуси звичайно слід заміняти на завантажених маршрутах, але все-таки зараз 250 маршруток займають не набагато більше місця ніж 100 автобусів. Водіїв, які поїдуть тільки коли пижик вже тріщить по швам треба жорстко штрафувати.
Chieftl до автоперевізника 2013.02.01, 13:39
"впровадження обійдеться місту в межах 50-80 млн. гривень" - у вас досить конкретна цифра. Цікаво, що ви тут включили? Між іншим, я не знайшов в Україні багаторівневих розв'язок дешевших за 200 млн. грн, а в Києві є і за 700-800 млн.
Дятел до Chieftl 2013.02.01, 14:11
Ти напевно думаєш, що це все треба якось розраховувати у великому інституті? Ні! Просто треба хотіти і менше красти.
Chieftl до Дятла 2013.02.01, 14:35
Саме так і вважаю. Міський департамент транспорту явно таке не потягне. Німці, до речі, будуть працювати за свої гроші, а не бюджетні. А те що звичайний таксист... можна побачити якусь схему від нього? :) Бажано комплексну і з приблизними цінами на реалізацію. Конктретні пропозиції, як примусити чиновників менше красти, завжди готовий послухати :) Бо теж дістало.
Дятел до Chieftl 2013.02.01, 15:29
Не має жодного значення як змінюватиметься інтенсивінсть та слад транспорту. Для забезпечення комфортного пересування людей в межах міста треба врахувати три головні фактори: 1. пропускну здатність вулиць історичної забудови; 2. насиченість громадським транспортом; 3. заперечення пересування індивідуальним транспортом там, де це краще робити громадським. Це все банально.
Дятел до Chieftl 2013.02.01, 14:51
Ніфіга німці нахаляву нам не зроблять. Міський департамент транспорту не має відношення до цього. У нас є інститут на Галицькій - він усе може зробити, беручи за основу генеральний план розвитку міста. Чиновників, що крадуть вбивати гривнею.
Chieftl 2013.02.01, 14:51
Мало не забув: в схемі треба врахувати, що кількість легкового транспорту збільшиться ще у 1,5-2 рази найближчі 10-15 років. ;)
Щукар 2013.02.01, 15:47
Поки влада буде давати дозвіл на будівництво будинків попри самі вулиці, де й пішоходу стати ніде - нічого не вийде з тих всіх проектів.Транспорт потребує широких вулиць. Ось гляньте - якщо з Бельведерської повернути вліво на Новгородську - то на цьому повороті зелений паркан,а за ним сховане будівництво,,коли паркан знімуть буде ясно,що він ховав - будівля практично впритик до вулиці.
18.09.2025
Діана Струк

Чому ми хворіємо з настанням осені та чи є ефективними народні методи профілактики хвороб, журналістці Фіртки розповіла імунологиня, доцентка ІФНМУ Галина Курилів.

1539 3
16.09.2025

Попри російсько-українську війну, що триває з 2022 року, туризм на Івано-Франківщині не просто виживає, але й активно розвивається.    

643
14.09.2025
Вікторія Матіїв

Олексій Солоданюк загинув 23 серпня 2023 року на Запорізькому напрямку. Сім'я Солоданюк родом з Черкащини, але останні дев'ять років проживали у Києві. Після загибелі чоловіка Катерина разом з дворічною донечкою Соломією переїхали в Івано-Франківськ.  

1995
09.09.2025

Чому історичні скарби під загрозою?

1648
05.09.2025
Вікторія Косович

Як в Івано-Франківську справляються з викликами в умовах війни, які інфраструктурні проєкти реалізовують та що планують після перемоги, Фіртка поспілкувалася з заступником мера, директором департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради Михайлом Смушаком.

1618 2
01.09.2025
Вікторія Матіїв

Журналістка Фіртки розпитала шкільну практичну психологиню Віталію Саламащак про те, як війна впливає на емоційний стан учнів, які методи допомагають дітям впоратись зі стресом та тривожністю і що батькам і вчителям варто знати, щоб підтримати дітей у цей непростий час.

1453

Свого часу транзитом на Тибет вдалося відвідати Непал та його столицю Катманду. І за ці кілька днів вісім років тому склалося враження, що непальці багато в чому подібні до українців.

860

Некромантія — це про культуру. Культура, яка по суті є рекультивацією, стає просто культом смерті. Ніби логічно — чим більше мудрості, тим більше любови до смерті. Або ж сили й наснаги її прийняти. Це культ або ж ритуал.

729

Ще недавно приналежність до певної конфесії визначали також за однією ознакою, вважаючи, що православний священник має бороду, а католицький — з поголеним обличчям.

983

Цього дня, рівно 148 років тому, 22 серпня 1877 року народився мій прапрадід Самійло Головенський. Він був козацького роду, заможним, володів 30-ма гектарами поля та млином. В радянські часи його назвали «куркулем».

2088
19.09.2025

Збалансоване та здорове харчування відіграє важливу роль у захисті від хвороб.  

677
16.09.2025

Добра тарілка — це не дієта, а насолода: страви, які радують очі, душу і живлять тіло. Навіть простий перекус може стати маленьким ритуалом, що заряджає позитивом на кілька годин уперед.  

427
10.09.2025

Час останнього прийому їжі може впливати на здоров’я не менше, ніж її склад.  

1455
19.09.2025

Протягом 20-21 вересня в селі Погоня, що на Івано-Франківщині, відбудеться ювілейна 30-та Міжнародна проща вервиці за мир в Україні, припинення війни та за всіх військових.  

1342
16.09.2025

Простий образ сіяча й зерна розкриває глибоку істину: від нас залежить, чи проросте й принесе плід те, що ми чуємо й сприймаємо.

386
09.09.2025

Християнська родина — це не лише осередок любові й підтримки, а й «домашня Церква».  

1611
05.09.2025

Вірян запрошують на прощу до Погінського монастиря, що на Прикарпатті.  

1207
16.09.2025

Суди викривають байдужість місцевих рад до збереження історичних пам’яток.  

592
16.09.2025

Непал є країною, де домінують ліві політичні погляди. Загалом воно й не дивно, оскільки саме в Непалі народився сам Будда Гаутама.

878
04.09.2025

В Пекіні відбувся найбільший в історії Китаю військовий парад, присвячений 80-літтю завершення Другої Світової війни.

1401
01.09.2025

FP-5 «Фламі́нго» — українська крилата ракета великої дальності. Перші фотографії ракети опубліковані 17 серпня 2025 року. Пізніше оприлюднені її технічні дані свідчать, що українська ракета вдвічі перевищує як дальність, так і вагу бойової частини знаменитих американських «Томагавків». При цьому вона приблизно вдвічі дешевша за американські ракети.  

1737
23.08.2025

Лише в серпні поточного року українськими дронами були вражені, деякі по кілька разів, сім великих нафтопереробних підприємств Росії та інша інфраструктура. Загалом враженими виявилися підприємства, які забезпечують 14% ринку пального Росії.  

1198