Сьогодні, 23 травня, в Івано-Франківській облраді розпочалось засідання президії обласної ради. Сьогодні планують розглянути питання, які виноситимуться на п’яту сесію, яка відбудеться 26 травня.
На першому пленарному засіданні депутати розглянуть 28 питань. Крім того, на початку засідання депутати облради пропонували включити до порядку денного три звернення запропоновані депутатом від фракції ВО «Батьківщина» Петром Книшуком, два звернення депутата з фракції ВО "Свобода" Манолія Піцуряка, а також три звернення депутата від фракції «Самопоміч» Тараса Виноградника. Втім, члени президії підтримали не всі пропозиції.
Також Ольга Галабала, попрохала включити до порядку денного звернення до генпрокурора, міністра оборони та президента України щодо Романа Ілитчуа, який зараз знаходиться в Артемівському СІЗО.
Відтак, президія вирішила винести на сесію питання Про підтримку звернення Львівської обласної ради щодо впорядкування виплат жертвам політрепресій, питання про хід виконання рішень обласної ради про депутатські запити, про нову редакцію Регламенту Івано-Франківської обласної ради.
Крім того, розглянуть питання про участь у конкурсі проектів Канадського фонду підтримки місцевих ініціатив. Мова йде про створення Дністровського ландшафтного регіонального парку. Також депутати повинні обрати на сесії представників до складу поліцейської комісії головного управління Національної поліції в області.
За словами голови облради Олександра Сича, рада повинна обрати двох представників. А також у четвер внесуть зміни до обласного бюджету на 2016 рік та розглянуть питання про розподіл коштів бюджету розвитку обласного бюджету на цей рік. Мова йде про кошти, які передбачалось виділити на ремонти доріг в області.
«З Болехова та з Бурштина зняли суми не попередивши депутатів», - уточнив Сич. Депутатам пропонують внести зміни до пооб’єктного розподілу коштів бюджету розвитку обласного бюджету на 2016 рік, затвердженого рішенням обласної ради від 18.03.2016 . No 118 - 4/2016. Президія проголосувала за винесення цього питання на сесію облради.