Днями в Івано-Франківську народний депутат Олександр Шевченко зустрівся з представниками Громадської ради з контролю за якістю ремонту доріг при міській раді.
За словами народного обранця, зустріч покликана окреслити передумови для того, щоб в Івано-Франківську були якісні дороги.
«Я говорив міському голові, що яка б не була вартість ремонту доріг ми зробимо на 10 мільйонів менше, а на ці гроші ви зможете поставити утеплити школи чи дитячі садки. Але «Свобода» і мер отримали монополію влади і не допускають жодної конкуренції в місті», - зауважив Шевченко.
Очільник громадської ради по контролю за використанням коштів капітального та поточного ремонту доріг в місті Івано-Франківську Михайло Панчишин зауважив, що в місто утримує приблизно 200 кілометрів доріг. Він розповів, що представники ради розробили ряд пропозицій для міської влади, щоб покращити стан доріг.
Найперше на всіх в’їздах та виїздах в місто побудувати автостоянки. Дорожники, вважають, хто хоче в’їхати в місто має заплатити гроші. Друге – визначити статус об’їзних доріг в місті.
За словами Михайла Панчишина, в Івано-Франківську немає об’їзних доріг. Твердження влади, що такими є дороги на вулицях Івасюка та Набережна – не відповідають дійсності, адже це дороги комунальної власності. Або ж тоді потрібно встановити відповідні знаки і з них мають йти надходження в бюджет міста.
Третє – звільнити автостоянки від приміських автобусів та таксі та розробити план автостоянок та паркінгів в місті Івано-Франківську та розробити повністю нову схему руху в місті. Також впроваджувати у місті новітні технології з ремонту доріг. До прикладу, навів практику європейських доріг, які додають гуму з відпрацьованих шин в асфальт, роблячи дороги довговічнішими та стійкішими до деформації.
«Те, що сьогодні в місті відбувається – це стандарти совдепії, адже ніхто не робить щось надовго. Бетонні дороги в Європі вже давно ніхто не робить, навіть у аеропортах вже не використовують. Технологія з використанням відходів автомобільних шин, про яку говорили члени Громадської ради, використала Польща і ми цьогоріч зробимо для прикладуі експерименту 1-2 км дороги, щоб ми оцінили і зрозуміли переваги такого покриття. Дороги, які зробила кваліфікована фірма ПБС Набережна, Тичина та Львів-Івано-Франківськ, прослужать 10 років. Я буду відстоювати цю фірму, адже на сьогодні вона найкраща. Зараз це один із ключових гравців з будівництва доріг в Україні, ми хочемо і будемо впроваджувати світовий досвіт в будівництві доріг», - прокоментував народний депутат Олекснадр Шевченко.
Крім того, нардеп зізнався, що готовий лобіювати ремонт трас державного значення Івано-Франківськ-Чернівці та Івано-Франківськ-Мукачево для збільшення туристичного потоку на Прикарпаття.
А з 2017 року за його словами, "Івано-Франківщина та Україна перейде на європейські технології ремонту доріг і тоді в місто зайдуть великі компанії, які будуть будувати швидко та якісно".