

Наприкінці лютого, 21-26-го, в рамках української платформи вони представлять свої проекти найпотужнішим інвесторам, які створювали Google та Facebook. «Половина прізвищ, які прийдуть подивитись на стартапи, – це енциклопедія людей, які побудували Кремнієву долину», - каже один з ініціаторів української платформи Євген Розинський, пише Новое время.
Для участі у конференції обирають лише 40 учасників з 80 країн світу. «Ми звернулись до організаторів, розказали їм про класну країну Україну, про те, як тут розвивається ІТ, і запропонували їм запросити до участі українські компанії. Вони погодились», - усміхається Розинський. Щоправда, за участь у конкурсі учасникам треба заплатити певну суму.
Через сарафанне радіо, рекомендації та знайомих, Розинський та його партнер Нік Білогорський шукали стартапи та оцінювали їх. Попередньо погодили з організаторами, що приїде шість українських компаній. «Спершу боялися, що не зможемо знайти достойних команд, адже на конференцію не допускають аматорів, які не знають, що з собою робити. Відбирали так, щоб не було соромно показати. Якісних компаній виявилось в рази більше, - розповідає він, - тому ми попросили ще два місця». Таким чином, валізи до Каліфорнії пакують вісім українських стартапів – Buzzarm, Stafffr, Spinbackup, Turnkey-Lender, QRhythm, Corezoid, CartFresh та DataVirtuality. З засновниками шести з них поспілкувалося напередодні дебюту у Каліфорнії НВ.
Stafffr – сервіс обліку персоналу
Розробники – франківчани. Спільний проект ІТ та ресторанного бізнесу
Вартість сервісу коливатиметься в залежності від кількості керівників, до 10 користувачів в компанії – безкоштовно.
Ви коли-небудь натрапляли на невихованих офіціантів чи поганий сервіс у ресторанах і думали: «Ну хто його/її взяв на роботу?». Завдяки проекту з Івано-Франківська кількість таких випадків стане в рази менше. Рік тому з компанії 23 ресторани звернулись до керівника компанії Webmil Сергія Гнатчука з проханням створити програму обліку персоналу.
Юрій Филюк
«Ми можемо бачити офіціантів, кухарі десь на виду, але це десь 10% працівників цього бізнесу, - пояснює Гнатчук. - Текучість кадрів – величезна, особливо там, де є мережа з декількома ресторанами».У таких закладах не було зручного сервісу, який зберігав би історію переміщення персоналу через кар’єрне зростання чи мігрування з одного ресторану до іншого. «Були випадки, коли менеджер звільняв людину з одного ресторану, а інший брав до себе», - пригадує Токмиленко.
Олександр Токмиленко
Майже рік розробники працювали і створили stafffr – онлайн-сервіс для зручної комунікації менеджерів, бухгалтерів, тощо: «У кожного клієнта буде sub-домен. Наприклад: «23ресторана.stafffr.соm». Дані захищені, хіба що ви комусь дасте свої паролі», - каже керівник Webmil. У цьому сервісі зібрана єдина база працівників усіх підрозділів компанії, можна створити анкету персоналу під свій форматі при потребі за хвилину переглянути історію роботи та, наприклад, за що конкретну особу звільнили. Розробники гарантують безпеку даних та їх зберігання в «хмарних сховищах».
Найкраще сервіс допомагатиме компаніям, у яких не один, а декілька закладів. Таким чином можна попередити повторне влаштування на роботу «неякісних» працівників. Наприклад, буде єдина база з «чорним списком» працівників. Також кожен зможе подивитися на базу своїх колег: хто де працював, скільки перебуває в конкретному закладі. Рівень доступу до інформації клієнти можуть встановлювати самостійно для різних працівників. Наразі сервіс проходить бета-тестування і є безкоштовним до 1 березня.