У Богородчанській філії ПАТ «Прикарпаттяобленерго» на базі РЕМ відкрився Центр обслуговування клієнтів. Це уже одинадцятий за рахунком Центр у нашій області.
Нині Богородчанський РЕМ обслуговує понад 23 тисячі побутових та 1,2 тисячі юридичних споживачів. Щомісячно у філію за отриманням послуг звертається в середньому 1200-1400 споживачів. Тож необхідність створення такого центру визрівала давно.
«Богородчанський район активно розвивається, кількість споживачів зростає, тож відкриття Центру обслуговування клієнтів у філії – це необхідність, - зазначає директор з питань контролю за якістю послуг та обслуговування клієнтів Наталія Пазюк. – Готуючись до відкриття, ми провели ремонтні роботи та створили усі умови для комфорту наших клієнтів. У новоствореному Богородчанському ЦОК працюватиме три фахівці, які пройшли навчання та мають високий рівень кваліфікації».
Бородчанський Центр обслуговування клієнтів працюватиме повноцінно, з понеділка по п‘ятницю і надаватиме такі послуги:
- допуск на підключення фізичних та юридичних осіб, в тому числі і допуски на тимчасове безоблікове підключення;
- стандартне і нестандартне приєднання;
- виготовлення, продовження ТУ, внесення змін до них;
- погодження проектно-кошторисної документації, її розробка;
- експертиза лічильника, зупинка роботи, самохід лічильника;
- перенесення, перепломбування приладу обліку;
- заміна лічильника у зв’язку із пошкодженням;
- установка багатотарифних приладів обліку;
- заміна комутаційного апарата;
- заміна ввідного та вихідного автоматів;
- повторні підключення, підключення після вимкнень за заборгованість, після виконання акту-вимоги чи за протоколом;
- укладення договорів на користування та постачання електроенергії;
- розірвання договорів при зміні власника;
- звірка розрахунків;
- реєстрація пільг та субсидій;
- видача довідок;
- консультації тощо.
Нагадаємо, що Центри обслуговування клієнтів (ЦОК) створюються у філіях обленерго з 2011 року. Головна їх мета – зробити усі послуги обленерго максимально доступними та зручними для споживачів.
Для цього робота в Центрах обслуговування клієнтів організовується за принципом «єдиного вікна», тобто, звернувшись сюди, клієнт може отримати необхідну консультацію, провести звірку розрахунків, отримати довідки, зареєструвати пільги чи замовити будь-яку послугу.
При цьому немає потреби чекати під кабінетами та відвідувати різні установи.
Адреса: Івано-Франківська область, смт. Богородчани, вул. Шевченка, 54.