Косівська міська рада, ГО Karpaty Travel за підтримки Британської Ради в Україні ініційовують конкурс “Створення бренду міста Косів”.
Про це пишуе Фіртка з посиланням на Косівську міськраду.
Досвідчені дизайнери разом із студентами та громадою міста Косів на доденній брейнстормінг сесії досліджуватимуть ідеї для майбутнього бренд-буку міста.
Бренд міста – важливий елемент стратегії розвитку міста і інструмент його просування. Ми запросили до Косова найкращих українських фахівців з галузі графічного дизайну. Таня Борзунова, Сергій Мішакін (практикуючі дизайнери, студія 3Z) і Петро Нагірний (викладач Львівської національної академії мистецтв) розкажуть про сучасні тренди в галузі ідентифікації міст, основні підходи до роботи з айдентикою, розробку систем навігації для міського і природного середовищ. Другий день тренінгу буде присвячено практичним заняттям, роботі з громадою і пошукам рішень для майбутнього бренд-буку міста Косів.
Захід відбудеться 9-10 червня (четвер-п’ятниця) у приміщенні Косівського інституту прикладного та декоративного мистецтва. Запрошуємо всіх охочих приєднатися до обговорення, у першу чергу – студентів і практикуючих дизайнерів-графіків. Даний захід може бути цікавий не тільки для спеціалістів у графічному дизайні але й для людей які займаються творчою діяльністю і зможуть почерпнути для себе багато нової інформації.