
26 червня користувач Facebook Tetyana Gregorash створила закриту подію у соціальній мережі, через яку запрошувала жителів округу на «Свято прохолоди для дітей» на пляжі річки Лімниця у Калуші, наголошуючи, що воно відбудеться за підтримки Володимира Цвіля.
Автор повідомлення у Facebook обіцяла відвідувачам заходу конкурси, призи,морозиво тощо. Перед початком свята агітатори запрошували тих, хто йшов на пляж,відвідати захід, поширюючи при цьому агітаційні матеріали кандидата у народні депутати Володимира Цвіля.
Під час двогодинного заходу дітей розважали аніматори табезкоштовно роздавали їм морозиво, призи (надувні круги для плавання, водяні помпи, мильні бульбашки тощо). Фото із заходу згодомбуло розміщене на сторінці кандидата у соціальній мережівКонтактє.
Перед виборами кандидат Володимир Цвіль планує подарувати виборцям 85-го округу ще один безкоштовний подарунок – дитячий майданчик у Калуші. Повідомлення про урочисте відкриття майданчика 1 липня було розміщене на особистій сторінці Цвіля у Facebook, де зазначено, що дитячий майданчик є подарунком від нього як від кандидата у депутати. Дітям під час заходу кандидат обіцяє безкоштовні розваги з аніматорами та безпрограшну лотерею із безліччю призів.
«Частина 14 статті 74 ЗУ «Про вибори народних депутатів України» прямо забороняє проводити передвиборну агітацію, що супроводжується наданням виборцям, закладам, установам, організаціям коштів або безоплатно чи на пільгових умовах товарів, послуг, робіт, цінних паперів, кредитів, лотерейних білетів, інших матеріальних цінностей. Проведення такої агітації або надання виборцям, закладам, установам, організаціям коштів або безоплатно чи на пільгових умовах товарів, послуг, робіт, цінних паперів, кредитів, лотерейних білетів, інших матеріальних цінностей, що супроводжується закликами або пропозиціями голосувати за або не голосувати за певну партію чи кандидата у депутати або згадуванням назви партії чи імені кандидата, є непрямим підкупом виборців», - роз’яснює Іван Маруняк, координатор ОПОРИ на Івано-Франківщині.
Виняток Закон робить лише для іміджевих товарів, тобто таких, що містять візуальні зображення назви, символіки, прапора партії, за умови, що вартість таких товарів не перевищує три відсотки розміру мінімальної заробітної плати.
Громадянська мережа ОПОРА звертається до поліції з проханням перевірити вищенаведені факти на наявність у них ознак непрямого підкупу виборців.