5 проблем зі здоров'ям, в яких винен цукор

 

 

Звичайна людина з'їдає 22 чайні ложки цукру кожен день. Це призводить до дуже неприємних наслідків для здоров'я.

 

Зокрема, через зловживання цукром може з'явитись зайва вага, захворюванн серця та погіршуватись пам'ять, пише 24канал з посиланням на Lifehacker.

 

І це далеко не весь список проблем, до яких може призвести черезмірне споживання цукру.

 

Карієс

Карієс з'являється, коли бактерії ротової порожнини харчуються простими цукрами. В результаті їх життєдіяльності утворюється кислота, що руйнує зубну емаль, а потім і м'який дентин – тканину, з якої складається зуб.

 

 

Постійне почуття голоду

Гормон лептин повідомляє вашому мозку, що ви наїлися. Але фруктоза перешкоджає попаданню лептину в мозок і створює відчуття голоду.

 

Діабет

В одному експерименті вчені відстежували показники здоров'я у 51 тисячі чоловік. Виявилося, що у людей, які пили багато підсолоджених напоїв – лимонаду, чаю, енергетиків, – ризик появи діабету був вище.

 

 

Ожиріння

Якщо ви випиваєте по склянці солодкого лимонаду щодня, у вас є всі шанси набрати близько 6 кілограмів ваги в рік.

 

Кожен додатковий стакан газованої води може призвести до ожиріння. До того ж, як правило, "порожні калорії" сприяють надмірному споживанню їжі в цілому.

 

Підвищення кров'яного тиску

Цукор також може привести до підвищення кров'яного тиску. В одному дослідженні 4 528 дорослих, у яких ніколи не було гіпертонії, вживали по 74 г цукру кожен день. Ризик появи високого тиску значно збільшився.

 


17.11.2016 2649 0
Коментарі (0)

11.08.2026

Прикарпатська державна сільськогосподарська дослідна станція Інституту сільського господарства Карпатського регіону НААН знову опинилася в центрі уваги.  Ще у серпні 2025 року Фіртка публікувала розслідування про можливі зловживання із державними землями та діяльність посадовців установ НААН. 

296
31.07.2026
Вікторія Матіїв

Віталій Олійник на позивний «Грач» служив у 68-й окремій єгерській бригаді. Після мобілізації чоловік пройшов навчання, вирушив на Донеччину, а вже під час першого бойового виходу загинув. Понад рік сім'я жила між надією та невідомістю, поки не отримала остаточне підтвердження його загибелі.

2692
26.07.2026
Катерина Гришко

На Івано-Франківщині одночасно зростає кількість зареєстрованих безробітних і посилюється дефіцит працівників. Бізнес шукає людей для виробництва, будівництва, транспорту, медицини та сфери обслуговування, однак закрити вакансії стає дедалі складніше.

1549
19.07.2026
Тетяна Ткаченко

Викладач Карпатського національного університету імені Василя Стефаника Юрій Довган не мріяв стати героєм. Просто вважав, що не має права залишитися осторонь. Провів останні пари, попрощався зі студентами й пішов шукати шлях до війська. З п'ятої спроби його прийняли. Про службу в Силах оборони, труднощі після звільнення з армії, адаптацію та роботу зі студентами ветеран розповів журналістці Фіртки. 

2804
16.07.2026
Павло Мінка

Як під шумок відставки уряду Рада переписала статтю 301 Кримінального кодексу, прибравши заборону на "доросле кіно".

1932
11.07.2026
Ігор Бартків

Цього тижня The Economist віддав обкладинку одному з найбагатших росіян і провів із ним майже 60 годин у розмовах.

1981

Слабкі тіла завжди статистично переважали, і наша доба не є в тому винятком.

204

Іноді можна зустріти думку, начебто багатство та добробут людини — це благословення Бога, а бідність і нужда — навпаки.

645

Десь на початку місяця у 1991-му на проспекті Шевченка я випадково зустрівся з Сашком Кривенком і він, після короткого – «чим займаєшся?» - запропонував мені написати невелику статтю.

779

Картинка, коли 16-річні дівчатка хором кричать «Сирок – геть!» — то це не лише щира емоція, але і, очевидно, технологія. А ще якась колективна нам ганьба.

2018
06.08.2026

Війна та постійний стрес істотно впливають на харчову поведінку українців.  

29433
02.08.2026

Війна та стрес суттєво впливають на харчові звички.

11321 2
28.07.2026

Сіль супроводжує людство тисячоліттями. Колись вона була «білим золотом», за яке воювали й платили цілими статками, а сьогодні часто стає об’єктом звинувачень у шкоді для здоров’я.  

5323
09.08.2026

Отець і Глава Української Греко-Католицької Церкви Блаженніший Святослав восьмого серпня іменував трьох священнослужителів Коломийської єпархії митрофорними протоієреями.

975
07.08.2026

У Ватикані повідомили про те, що Святіший Отець Лев XIV поблагословив рішення Синоду Єпископів УГКЦ про обрання отця Терентія Василя Цапчука, ієромонаха Чину святого Василія Великого, Єпископом-помічником Бучацької Єпархії УГКЦ.

1270
05.08.2026

Священник наголошує: християнство завжди існувало як спільнота, а не індивідуальна релігія.

23544
02.08.2026

Цьогоріч проща на Крилоську гору була особливою, адже вірні та духовенство відзначають 20-ліття відновлення акту коронації чудотворної ікони. Як і останні кілька років, основний намір паломництва — безперервна молитва про мир та перемогу України у війні.  

1768
11.08.2026

Сербський аналітик Орхан Драгаш у своїй статті на Хвилі стверджує, що прийом Зеленського в Сербії за кілька місяців до дострокових виборів коштував прем’єр-міністру Вучичу підтримки всередині країни. Прем’єр Сербії усвідомлював це, але все ж пішов на таку зустріч. Чому?

92
29.07.2026

Зеленський змінює настрій у Вашингтоні, — стверджує видання Politico. Такі висновки видання робить за результатами перебування в США президента України, де він зустрівся з Дональдом Трампом в Білому Домі, відвідав похорони сенатора Ліндсі Грема (автора закону про «пекельні санкції» США щодо Росії) та виступив перед сенаторам обох партій — республіканцями та демократами.

1011
23.07.2026

Росія щораз більше стикається з наслідками повномасштабного вторгнення в Україну. Про це пише The New York Times в статті-аналізі книги доктора Анни Нотте «Ми переживемо їх: Глобальна кампанія Путіна з метою перемогти Захід».

1324
14.07.2026

Із дев'яти народних депутатів, обраних від Івано-Франківщини, п'ятеро підтримали документ, одна депутатка утрималася, ще четверо не підтримали його різними способами.

2295