«Обіцяли – заробили!», або Гідра корупції повзе асфальтом, постеленим на лайно

 

 

Наші люди терплячі. Перетерпіли комуністичну «імперію зла». Перетерпіли «люті дев’яності». Перетерпіли «епоху диких забудовників». Тепер терплять владу «ідейних хлопців», які у 2010-ому прийшли до Білого дому ледь не пішки чи на велосипедах, а тепер через одного їздять на найдорожчих автах. Але ж претензія до місцевої ВО «Свободи» зовсім не в цьому. Навчились вони бути корисним для добробуту політтехнологам, то й на здоров’я. Тратять мільйони, чи вже і десятки мільйонів, гривень (які, напевно, "накопичені" на членські внески партійців) на політичний піар (борди, щоденні газети, ТБ) – немає проблем! Але ж, хлопці, не можна так – у всіх на очах закопувати в багно гроші громади, ще й хвалитись: мовляв «ми відремонтували!».

 

Фіртка отримала масу звернень від небайдужих франківців щодо нехтування будь-якими технологіями в ремонті доріг, очевидці стверджують, що, як правило, під покровом ночі, в місті відбувається злочин - свіжий асфальт кладуть на неутрамбований грунт, перемішаний з галькою!!! "Якість" та "довговічність" такого ремонту очевидна і нефахівцям....

 

Це ж межовий цинізм, який не личить, зовсім не личить «ідеологічній партії»!

 

Подивимось, що ж саме знаходиться під ідеологічним глянцем.

 

 

Золота жила

Навіть далекі від «АвтоДору» люди знають, що ремонти доріг – «золота жила» для мотивованих на егоїзм. Скільки за десятиліття закопано у ті дороги грошей, а скільки пішло кишенями і гаманами – один пан Бог знає! І ось, протягом останніх трьох-чотирьох років, чомусь саме «свободівські» фірми по-черзі вигравали тендери на ремонти міських доріг. Певне, ідеологія помагала.

 

Втовкмачуючи мешканцям міста, буцімто дороги в Івано-Франківську «зроблені Свободою», «ідейні хлопці» запевняють, що до кінця року «така ж доля очікує ще 10 вулиць». Ще б пак. За нашими даними, у бюджеті міста зараз є приблизно 150 млн. гривень. Ці б гроші спрямувати на якісну роботу – на десятки років Франківськ би став взірцем благоустрою. Але ж, як то кажуть, не з нашим щастям. 

 

До слова, фахівці оцінюють рекламну компанію ВО «Свобода» - сотня біг-бордів, майже щоденні багатотисячні тиражі газет, постійна участь у ТВ-програмах «на правах реклами», тощо – в суму до десятка мільйонів гривень. Чи не з тих 150 мільйонів перевиконаного міського бюджету сума?

 

Ставку «ремонтери доріг» роблять, як і притаманно популістам, на кількість, щодо якості – мовчать. А тим часом в містян з’явилась підозра, що якістю там і не пахне. Натомість пахне "очкозамилюванням" та, не виключено, черговим дерибаном.

  

Під час написання статті ми отримали цікаву інформацію - Інститут розвитку міста «Новий Івано-Франківськ» звернувся до ліцензованої структури – кафедри «Автомобільні шляхи»  Львівського політехнічного університету, яка займається і оцінюванням якості доріг…

 

 

Експертизи і висновки

…І отримав відповідь, яка зовсім не потішила. Документ складний, але висновок однозначний – під час «ремонту» доріг в місті Івано-Франківську в більшості випадків асфальт, перепрошуємо, кладуть «на лайно».

 

Серед доріг, які були відремонтовані останнім часом лише Набережна імені Василя Стефаника витримує норми по модулю пружності дорожнього покриття (тут стався навіть курйозний випадок - на деяких ділянках прилад "зашкалив", оскільки модуль пружності був вищим, аніж робоча шкала прилада!)). Дороги ж, які не без пафосу рекламуються чи не на кожному стовпі, як «пороблені Свободою», - «Вовчинецька, Сагайдачного Гарбарська, Василіянок не відповідають інтенсивності і складу транспортного потоку», - стверджується у Заключенні Львівської політехніки.

 

В перекладі на зрозумілу мову – наші гроші викинуті на вітер, - до «часу Ікс» (виборів), ці дороги звичайно ж «радуватимуть погляд» (хоча і надто прискіпливий погляд вже зараз помітить багато сумнівностей на цих дорогах), але що буде далі – гарантії ніхто не дасть.

 

 

 

 

Отже, запрошені експерти, озброєні спеціальним вимірювальним приладом, наразі провели дослідження за показником модуля пружності на різних ділянках, а саме на дорогах вулиць відремонтованих ТзОВ «Івано-ФранківськАвтоДор», а також, для наочного порівняння, дороги на Набережній імені Василя Стефаника, ремонт якої здійснювала фірма «ПБС».

  

В результаті досліджень відзначили, що показники приладу на Набережній дали значення 282-346 МПа при оптимальному модулі пружності 300 Мпа. А от показники шляхового покриття зроблених ідейними хлопцями вулиць Хіміків, Тролейбусної, Василіянок, Галицької, Гетьмана Сагайдачного виявились нижчими за норму.

 

Якщо точніше: вулиця Хіміків – 113-120 МПа, вулиця Тролейбусна – 210 – 282 МПа, вулиця Галицька – 98 -275 МПа, Василіянок, Гарбарська, Гетьмана Сагайдачного, Берегова – 81 – 268 МПа. У висновку науковців чітко записано, що дані характеристики не відповідають завантаженості даних вулиць транспортом.

 

До прикладу, якщо взяти показник модулю пружності 100 МПа (Мегапаскаль), звучить наче й солідно, однак насправді це означає, що за кілька місяців покриття «попливе» або викришиться. Зараз воно гладеньке-чорненьке, але це, панове, лише ілюзія. Насправді під рівненьким шаром асфальту немає пружної міці.

 

«А що ж там?» - запитує заінтригований мешканець Франківська, який все ще радіє новій дорозі.

 

Вчені експерти, яким не личить казати погані слова, відповідають складними термінами. Але ж ми то можемо сказати просто і ясно. Там – лайно, …ну добре, нехай буде так: щось цікаве, лише не технологічно визначений для подібних робіт матеріал, який би дав показник модулю пружності у 300 МПа.

 

Можна, зрозуміло, кричати ЗРОБИЛИ!!!!, але якось не хочеться. Бо зроблене через одне місце радості не приносить. А дотепники вже переробили «зробили» на «зАробили»… "Обіцяли - зАробили!" - таки ближче до суті подій.

 

Може пересічний читач й сприйме таку детальну інформацію, як зайве, проте її варто запам’ятати тим умільцям (приятелям і партнерам «ідейних хлопців»), які спочатку кладуть асфальт на «щось цікаве», а потім покращують і вдосконалюють його за допомогою зовсім не дешевих ямкових ремонтів.

 

 

Пороблено «Свободою»

Говорити можна все, що завгодно, але ж матеріал не здуриш, він промовляє сам за себе. От, до прикладу, відремонтована в минулому році дорога на вулиці Василіянок (фото нижче). Вона вже почала «морщитись» і викришуватись. Таке враження, що «шкіру» шляхового покриття вразила відома болячка.

 

У 2013 році тендер на виконання робіт виграло «свободівське» підприємство ТзОВ «Івано-Франківськавтодор», генеральним директором якого є Андрій Шуневич. Загальна сума ремонту склала понад 3 мільйони гривень(!). 

 

До кінця 2014 року на ділянці від Грушевського до Гарбарської мали замінити асфальтобетонне покриття дороги, поставити дорожні знаки та перильне огородження. Проте, тріщини, які там були до ремонту, починають проявлятись знову. Крім того, спостерігаються звичні для обкрадених доріг вади: ямковість, нерівність та колійність.

 

Якихось чотири роки тому на 13 перехрестях міста «ідейні хлопці» зробили (оте саме – ЗРОБИЛИ!!!!) капітальний ремонт. Підемо подивимось. Ось перехрестя Пасічна-Тролейбусна. Там знов роблять ямковий ремонт, що свідчить про те, що той капітальний робився «старими провіреними» методами. Та й дорога на вулиці Тролейбусній вкрита тріщинами та латками, а поряд – свіженькі ями.

 

Як «свободівці» ремонтували дороги прояснює дворічної давності стаття місцевого видання Бліц-Інфо «Факти чи міфи: загадка Івано-Франківського асфальтного заводу». 

 

Зокрема в ній зазначається, що комунальний асфальтний завод в Івано-Франківську обіцяли винести за межі міста. Натомість, в листопаді 2011 року створили ліквідаційну комісію, яка припинила його діяльність.

 

Автори статті писали: 

 

«В результаті, замість перенесення комунального асфальтного заводу за межі Івано-Франківська його просто ліквідували. Під приводом захисту екології та здоров’я іванофранківців «народні умільці» ліквідували комунальне підприємство, а звільнену територію віддали під забудову. Аплодуємо стоячи!

Згодом голова фракції ВО «Свобода» в Івано-Франківській міській раді  Роман Онуфріїв доводить, що «слова на вітер не кидає». У 2012-му році в Хриплинській промисловій зоні біля Івано-Франківська створюється приватний асфальтний завод, який працює в парі з новоствореним приватним підприємством ТОВ «Івано-Франківськавтодор». Під час ліквідації комунального заводу та створення приватного асфальтного заводу міська влада використовує асфальт служби автомобільних доріг в області, чий завод знаходиться в приміському селі Ямниця.

ТОВ «Івано-Франківськавтодор» реєструється на початку 2012-го року. Згідно відкритих джерел, засновниками підприємства виступили депутат Надвірнянської міської ради, що висувався від партії «Сильна Україна», Ігор Возний та підприємець Андрій Шуневич. 29 лютого 2012 році ТОВ «Івано-Франківськавтодор» отримує ліцензію на будівництво. Уже з серпня 2012-го року фірма почала вигравати тендери, за рік отримавши підрядів на 19,51 млн грн.

Цього ж 2012-го року фракції ВО «Свобода» в Івано-Франківській міській раді заявляє про започаткування нової технології ремонту доріг і називає його «вибірковим капітальним ремонтом». Прикладом нової технології ремонту доріг стає вулиця Гординського в Івано-Франківську.

Вибіркові капремонти доріг у 2012-му році виконувалися за новою для Івано-Франківська технологією із застосуванням так званої щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші ще на декількох вулицях: Пулюя, Тролейбусна, Південний Бульвар, Володимира Великого, Вовчинецька.

«У такій суміші з кубовидного щебеню у півтора рази більше бітуму, є спеціальні мінеральні додатки, вона міцніша, забезпечує краще зчеплення коліс з покриттям, служитиме довше, не буде «плисти» під дією навантажень, а, отже, на дорозі не утворюватимуться «колії» - це все у свої «заслуги» вкотре записала фракція ВО «Свобода» в Івано-Франківській міській раді.

Усі ці роботи виконує підрядник ТОВ «Івано-Франківськавтодор», не маючи попередньо жодного досвіду у веденні подібних робіт. Але це не заважає підприємству вигравати тендери.

Асфальт постачає новостворений приватний асфальтний завод. Окрім ТОВ «Івано-Франківськавтодор», послугами цього заводу користувалося й франківське комунальне підприємство «Дорожнє ремонтне експлуатаційне управління», заступником начальника якого є депутат міськради від ВО «Свобода» Віталій Бурко.

Такі вихваляння місцевих «свободівців» (створення «сучасного» асфальтного заводу та запровадження «інноваційного» методу ремонту доріг в Івано-Франківську» - авт.) не могли не зачепити самолюбство окремих депутатів Івано-Франківської міської ради. Відкрито виступив із заявою став (тоді ще) депутат міськради Юрій Соловей.

У коментарі газеті «Галицький Кореспондент» у серпні 2012-го року Соловей заявив, що на ремонті доріг в Івано-Франківську фракція ВО «Свобода» в міськраді відмиває гроші. Мовляв, до створення фірми ТОВ «Івано-Франківськавтодор», яка виграла тендер на ремонт доріг, має відношення голова фракції «Свобода» в Івано-Франківській міській раді Роман Онуфріїв.

Кошти на ремонт доріг акумулюються на асфальтному заводі. Тобто, логіка «Свободи» була в тому, щоби закрити наш колишній асфальтний завод, бо це комунальне підприємство. На ньому ти нічого не «заробиш», і вони його успішно угробили минулого року. Минулого року возили асфальт з Надвірної, за той час поклали свій завод у Хриплині», - говорив тоді у 2012-му році депутат Івано-Франківської міської ради Юрій Соловей. Проте заява Юрія Солов’я не завадила ТОВ «Івано-Франківськавтодор» 18 грудня 2012-го року виграти ще один тендер на ремонт івано-франківських доріг на 5 мільйонів гривень.

Весною 2013-го року в Івано-Франківську дороги зійшли разом із снігом. В березні секретар Івано-Франківської міської ради, представник фракції ВО «Свобода» в міськраді Микола Вітенко на вулиці Галицька провів прес-конференцію, присвячену старту ремонтних робіт дорожнього покриття в місті. Тоді дороги ремонтували 4 бригади вищезгаданого комунального підприємства «ДРЕУ», а асфальт підприємству постачав приватний асфальтний завод.

Заступник керівника КП «ДРЕУ», «свободівець» Віталій Бурко підтвердив, що асфальт беруть у приватного асфальтного заводу. Ціна однієї тони асфальту – 1 700 гривень. При цьому, Бурко зазначив, що таке «латання» - це тільки тимчасовий захід. «Холодне асфальтування вибоїн – це не повноцінний ремонт, а тільки захід для забезпечення тимчасового комфорту, для безпеки водіїв і пішоходів».

«Навіщо двічі ремонтувати одну й ту саму вулицю?», - спитаєте ви. На це питання ми відповіді дати не можемо. Але секретар Івано-Франківської міськради Микола Вітенко відповів тоді на не менш цікаве запитання. У ході спілкування з журналістами, Вітенко обмовився, що керівником приватного асфальтного заводу є Андрій Шуневич… Той самий, який офіційно керує ТОВ «Івано-Франківськавтодор»…

  

Загалом ТОВ "Івано-Франківськавтодор" за неповних 2 роки виграє тендерів в Івано-Франківську на 22,75 мільйони гривень…

 

Інформація з сайту z.texty.org.ua, де розміщуються відомості з "Вісника державних закупівель"

  

 

Як виглядають недавно "пороблені" дороги - тут можна цілу фотогалерею укомплектувати (лише кілька фото нижче). На Галицькій каналізаційні люки заглиблені нижче дрожнього покриття на десяток сантиметрів (практично на кожній "поробленій" СВободою дорозі ця вада присутня), міст через Бистрицю - вже дірявий... Юності - викришується. А це ж щойно відремонтовані дороги! А що з ними буде за рік-два? Про це на бігмордах від "ідейних хлопців" інформації немає. (Фото - нижче).

 

 

Спершу тендер – потім дорога

 

Лише в останній рік у «безальтернативних» свободівських «тяп-ляп-контор» з’явились конкуренти з сучасними технологіями. Наразі відбулось уже три тендери, в яких брала участь фірма «ПБС», та ж фірма, яка здійснила якісний ремонт Набережної імені В. Стефаника, який, до слова, не може завершити ще й через те, що відповідні владні структури за літо не спромоглися за ціле літо підписати угоду на проведення робіт, які залишилися.

 

Примітно, що на тендерах фірма «ПБС» виграє не лише завдяки своїй технологічній компетентності, але й тому, що пропонує найнижчу вартість за якісні роботи.

 

Варто лише нагадати, що за рахунок участі фірми ПБС в тендері на ремонт вулиці Набережної імені Василя Стефаника економія бюджетних коштів склала близько 20 мільйонів гривень. Також фірма ПБС виграла тендер на ремонт автомагістралі Львів-Івано-Франківськ. В цьому випадку різниця між проектною ціною тендера (388 мільйонів гривень) та ціною переможця тендеру - фірми ПБС (244 мільйони гривень) склала 144 мільйони гривень.

 

Однак «ідейні хлопці» вперто хочуть й далі продовжувати ремонтувати франківські дороги. Сподобалось.

 

Влітку цього року в департаменті комунального господарства, транспорту і зв’язку відбулося відкриття тендерних пропозицій на здійснення капітального ремонту вулиці Тичини та Богдана Хмельницького.

 

Загалом, свої пропозиції подали п’ять фірм. Найнижчу вартість виконання робіт знову запропонувала компанія «ПБС», котра в цьому році перемогла у тендерах на ремонт вулиці Кармелюка та частини вулиці Ленкавського на ділянці від Бельведерської до Короля Данила. "ПБС" запропонувала відремонтувати чотири франківські дороги за 11 млн. 345 тис. 344 грн. Найближчий конкурент - все те ж ТОВ "Івано-Франківськавтодор", пов'язане із місцевою ВО "Свобода", ці ж дороги пропонував відремонтувати за 11 млн.997 тис.785 грн.

 

Отже, лише за участі фірми ПБС в останніх чотирьох міських тендерах, економія коштів бюджету громади міста Івано-Франківська складе більше як півмільйона гривень - а саме - 652 тис. 441 грн. 

  

Проте, тендер по ремонту на Ленкавського-Кармелюка з «легкої руки» чи то «важкої голови» міського голови Віктора Анушкевичуса відміняють. Обіцяного ремонту, за словами керманича міста, цього року не буде, оскільки немає коштів на заміну комунікацій, а "розкапарити і залишити на зиму немає сенсу".

 

Про це Анушкевичус раптом згадав на оперативній нараді 29 липня. Тоді ж не забув наголосити про будівництво 5 дитячих садочків, на яких також чомусь піариться «Свобода».

 

Цікаво лише, для чого ж було проводити тендер, якщо «грошей немає»? І риторичне запитання – якби тендер виграли правильні «ідейні хлопці» - то гроші знайшлися б?

 

До слова зауважимо, що як свідчать джерела в міськраді, на цей час міський бюджет вже перевиконаний на 150 мільйонів(!!), які "ідейні хлопці" ділять виключно поміж своїми. Навіть чергові обіцяні 6 мільйонів на ремонт Набережної імені Василя Стефаника (включно з облаштуванням велодоріжок) - вони заблокували. Для чого? В когось є сумніви? Але Набережна таки буде відремонтована (і з велодоріжками) до середини вересня, щоправда для цього нардепу О. Шевченкові прийшлося пробивати додатковий транш субвенції з держбюджету...

 

А 30 червня, в Департаменті комунального господарства, транспорту і зв'язку міськвиконкому відбулось розкриття пропозицій тендерних торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту вулиці Ленкавського (1-а черга - від вул. Короля Данила до вул. Бельведерська).

 

Пакети пропозицій приймали кілька тижнів. За цей час бажання капітально відбудувати вулицію Ленкавського виявили чотири фірми.

 

-- Найбільшу суму запропонувала фірма "Укртрансжилбуд" - 1 млн. 998 тис. 662 грн.

-- Кошторис фірми Дочірнє підприємство "Івано-Франківськоблавтодор ВАТ "Державна акціонерна компанія автомобільні дороги України" склав 1 млн. 842 тис. 667 грн. 20 коп.

-- Фірма "Івано-Франківськавтодор" готова виконати ремонт вулиці Ленкавського за 1 млн. 646 тис. 386 грн. 80 коп. 

-- Найменшу вартість робіт запропонувала фірма ПБС - 1 млн. 615 тис. 658 грн.

 

Виходить, що «Івано-Франківськавтодору» не вдалось запропонувати найнижчу вартість робіт, проте вони вирішили завадити будь-яким шляхом, киваючи на комунікації. Раніше не знали про необхідність ремонту комунікацій?

 

Іншими словами «вставляють палки» в колеса та не дають іншим фірмам показати, як правильно потрібно будувати дороги.

 

У тендеруванні на ремонт вулиці Хмельницького, де ТОВ ”ПБС” також запропонувало найнижчу вартість 4 281 713 грн. «ідейні хлопці» маневрували по-іншому.

 

Усі фірми, які тоді також брали участь:

-- ТОВ ”Будівельна компанія ТрейдЗахідБуд” - 5 385 426 грн.

-- ПАТ ”Івано-Франківське спеціалізоване управління механізації будівництва”- 5 620 836 грн.

-- ТОВ ”Івано-ФранківськАвтодор” - 4 538 589,60грн.  

-- ТОВ ”Івано-Франківська дорожня служба” - 4 305 457, 20 грн.,

неправильно оформили документи – зокрема, дивним чином «забули» додати довідку, яку ж за 5 хвилин могли написати самі. Адже, для її отримання та долучення до пакету документів не потрібно було здійснювати велику кількість дій чи затрачати багато часу. Мова йде про довідку, яка засвідчує, що на фірмі створений Антикорупційний комітет. А фірми ж не перший раз беруть участь в тендері, то ж виникає підозра – а чи не видерли з пакетів тендерних пропозицій ці довідки за згодою з іншими учасниками після програшу тендеру «ідейними хлопцями»? На роздуми наштовхує те, що всі ці фірми є так чи інакше підконтрольними «Свободі» та місту.

 

Отже, після того, як вияснилось, що деякі з цих фірми дружньо не надали одну і ту ж довідку, залишився лише один учасник тендеру – «ПБС». Проте, законодавство говорить, що учасником тендерних торгів не може бути одна фірма, повинно бути як мінімум дві. Відтак, коли залишається лише один учасник, то тендер вважається таким, що не відбувся.

 

Як казав покійний гострослов Чечетов: «развєлі», як котят.

 

 

А що придумають цього разу?

 

Наразі залишився єдиний тендер на ремонт дороги багатостраждальної і мабуть чи не найроздовбанішої вулиці в місті – Тичини. Результату цього тендеру поки немає. Однак, ремонтувати вулицю хочуть «незмінні обличчя»:

 

-- ТОВ ”Будівельна компанія ТрейдЗахідБуд” - 3 544 538. 40 гривень з ПДВ.

-- ПАТ ”Івано-Франківське спеціалізоване управління механізації будівництва” - 4 538 589. 60 гривень.

-- ТОВ ”Івано-ФранківськАвтодор” -  2 984 442. 00 гривень з ПДВ.

-- ТОВ ”Івано-Франківська дорожня служба” - з 2 842 120. 80 гривень з ПДВ.

-- ТОВ ”ПБС” - 2 688 184. 00 гривень з ПДВ.

 

Очевидно, фірма «ПБС» знову пропонує найнижчу вартість. Та за яким сценарієм розвиватимуться події, побачимо згодом.

 

Адже наближається виборна компанія. І дороги тепер не зовсім дороги, а ціла наочна агітація. «Ідейним хлопцям», судячи з усього, потрібно закатати асфальтом якнайбільше вулиць обласного центру і прокричати у вуха електоратові: «ЗРОБЛЕНО!!!!». В якість тут, як бачимо, не впирається. До дати виборів 25 жовтня асфальт протримається, хто б сумнівався. А те, що він злізе весною – кому цікаво? Весною «ідейні хлопці», як подейкують, планують вже міцно обсісти корито міського бюджету. У якому не остання ятка – ремонт доріг.

А ми й далі глипатимемо на ями? 

 

Вулиця Василіянок, ями, тріщини і напливи, як ознака нефахової халтурної роботи: 

 

 

 

 

 Нещодавно "відремонтована" Тролейбусна вже в тріщинах і латках:

 

 

 

 

 

Галицька: 

 

 

У ямці "сховався"каналізаційний люк

 

 

 

 

 

 

 

Щойно відремонтований міст - уже "дірявий":

 

 

Галицька. Слідкуйте за тріщинами! Зараз вони майже не помітні, але за кілька місяців, і далі до вести стануть помітнішими... 

 

 

 

 

 

 

 

Люки - вічна "тема" бракоробів на дорогах

 

 

 

Влулиці Ленкавського-Кармелюка в жалюгідному стані, але після того як тендер виграли "чужі", а не правильні "ідейні хлопці" - поставлені на паузу - згадали, про комунікації і відсутність грошей (при 150-мільйонному перевиконанні бюджету). Зауважимо, що ідейні хлопці, не сумніваємося, прямо це навіть неутрамбоване "лайно", як завжди під покровом ночі, постелило б асфальт, який до виборів прочтояв би точно... А після виборів? "А яка різниця? - думають "ідейні хлопці", - "гроші ж не наші"...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Багатостраждальна Тичини... Також на паузі - "ідейні хлопці" чужих пускати не хочуть, бо вони ж можуть зробити так, що власна халтура стане очевидною:

 

 

 

 

 Нещодвавно "відремонтована" дорога по вул. Юності: 

 

 

 

І "шедевр" на Манюха:

 

/data/blog/83959/4d27a085bd7bf47eaf5f8a1cdd37a771.jpg

 

/data/blog/83959/274b62a43d0d1b3979496cb10d290048.jpg


24.08.2015 3209 10
Коментарі (10)

Игорь Мазаев 2015.08.25, 12:26
Ви напевно один сайт в місті який на це все звернув увагу.Чому це все не доводится до масс.Чи як завжди наші люди байдуже стадо.
Іван Михалевич 2015.08.25, 17:11
судячи з тексту за цю статтю Шевченко добре заплатив, чому не згадали як він попіарився біля Галича перед ЗМІ, а потім забрав усю техніку )))))
Oleg Golovenskyy 2015.08.25, 17:32
Ви з "біля Галича" нічого не плутаєте?)
Лідія Ідак 2015.08.26, 11:14
Відчувається, що Шевченко є замовником статті.В мене питання до нього: Набережну ремонтували багато шуму було, а за людей пішоходів забули??? Де дівся тротуар вздовж дороги?? От вам і "ВЕЛОСИПЕДНА ДОРІЖКА"! а літо вже минуло...
Oleg Golovenskyy 2015.08.26, 13:10
Лілдія, відриття Набережної планується в другій половині вересня. З велодоріжками і тротуарами, озелененням і освітленням, і системою безпеки руху... Затримка - 1. ОДА вже 3 мысяцы не може пыдписати угоду про подальшы роботи - привід - всы фахівці на будують фортифікації. 2. Міськрада не виконує своїх зобов"язань по виділенню своєї частки фінансування робіт - останні суми заблоковані попри перевиконання бюджету на 150 мільйонів...
Lioda Lulu 2015.08.27, 09:03
ЧОМУ ЦИМ ДОСІ НЕ ЗАЙМАЄТЬСЯ ПРОКУРАТУРА ТА СБУ, ЯВНО ПРОСЛІДКОВУЄТЬСЯ КОРУПЦІЙНА СКЛАДОВА. СТАТТЮ ПЕРЕКИНУЛА В ЦЕНТРАЛЬНІ І КИЇВСЬКІ ВИДАННЯ
Valentu Les 2015.08.27, 18:54
ну добре стаття замовна Шевченком): Але люди гляньмо на вул. Пулюя, Галицьку (там де нове перехрестя на Пасічну) асфальт пішов не те що хвилями, а цунамі та ще й він розтріскався і через цю зиму там буде біда - але ж це тільки-но зробили за наші з Вами гроші, а ще малюють на бігбордах! Має ж бути якась гарантія чи ми так і будимо бубніти в коментарях що то хтось когось замовив? Хто знає як конкретно робиться законна процедура повернення наших "фахівців" на місце їх діяльності аби вони це переробили як слід...
Михаил Иваночко 2015.08.28, 00:23
Люди, відкрийте очі. Вам показують фотографії на яких видно недоброякісно виконану роботу, а ви шукаєте Шевченка. В чому його вина? В тому, що хоче якісних доріг в нашому місті і не дає можливості закатати чергові мільйони в болото?
Микола Витвицький 2015.09.02, 00:55
Я ніяким чином не підтримую піар "Свободи" на роботах які фінансує місто, але давайте щодо ремонту доріг будемо об"єктивні. Більшість фото зроблено де "ІФ автодор роботе не дозавешив, зокрема Галицька (нижній шар асфальту), або не виконував - знищену стару дільнку дороги видають за відремонтовану Іф автодором. Щодо хваленої Набережної, так в порівнянні з тим що було - супер, але уже почали з"являтися невівності, велика різниця між станом в грудні минулого року і тепер. Друге - ширина дороги, дуже не зручно а ще більше небезпечно повертати з вузької дороги в завужені з"їзди з височенними пониженнями бардюра. Хто часто їздить по Набережні то не рідко спостерігає ДТП... Далі якщо будемо порівнювати вартість ремонту метра квадратного Набережної то вона в рази вища вартості ремонту метра квадратного тієїж Галицької чи Василіянок. Не можна порівнювати дороги середмістя з Набережною, вони перериті вздовж і впоперек усіма комунальними службами і засипані казна чим, 5-8 см асфальту ну ніяк не може "втримати" дорогу якщо внизу 2-2,5 метра теплокомуненерго чи водоканал засипали глиною з гравієм.
Богдан Ягілович 2015.09.02, 10:10
Правильно написано! Великий інтерес тут у О.Шевченка - сумнівів немає. Та я про інше "дитя" "ідейних хлопців" - ЄРЦ. Кожний хто платить квартплату знають про цю бюрократичну контору. Кожний раз щось в платіжках дописують. Обливати гряззю не буду тільки скажу, що поки Свобода і Анушкевичус при кермі міста ніякої справедливості в комуналці не буде. Бо як сказав мені особисто В. Войтик на питання куди йдуть наші гроші за квартплату: "Якби це банально для Вас не звучало - але на утримання апарату ЄРЦ!". Обубенню немає меж. В ЖЕКах такого собі не дозволяли.
23.04.2025
Дарина Кочержук-Слідак

Прокуратура вважає, що ділянки закладу незаконно передали підприємцям нібито для практичних занять учнів, але насправді їх використовували для вирощування врожаю на продаж. Фіртка провела журналістське розслідування щодо цих випадків, зокрема розглянула судові документи. З цими ексклюзивними матеріалами ознайомимо читачів.

617
21.04.2025
Лука Головенський

Де саме в Мюнхені були вбиті агентом КДБ Степан Бандера та Лев Ребет, де знаходилися офіси ОУН, Антибільшовицького Блоку Народів, газетні редакції та проживали Ярослав та Ярослава Стецьки, — про все це у нашому сьогоднішньому дослідженні.

1545
16.04.2025
Тетяна Ткаченко

Про свій шлях у війську, байдужість тилу, сучасні методи мобілізації, терміни служби та історії з війни, які залишили глибокий слід у пам’яті, капітан медичної служби, командир кейсевак-групи 1 батальйону 93-ї бригади Олександр Соколюк розповів  журналістці Фіртки.

3120
12.04.2025
Вікторія Матіїв

Про шлях до Христа, як розрізняти Божу волю від власних бажань, сумніви щодо віри, значення Пасхи та як зберігати духовний спокій під час війни, журналістка Фіртки поспілкувалася зі священником Василем Савчином, який служить в парафії святих Кирила і Методія, Лемківської церкви в Івано-Франківську.

2131 3
09.04.2025
Діана Струк

Про  долю малокомплектних шкіл на Івано-Франківщині, освітню реформу, інклюзивне навчання, виклики та перспективи в освіті, Фіртка поспілкувалася з директором Департаменту освіти і науки Івано-Франківської ОВА Віктором Кімаковичем.

4236
07.04.2025
Олег Головенський

З аналізу декларацій народних депутатів з Івано-Франківщини сьогодні Фіртка розпочинає цикл матеріалів про декларації депутатів, політиків, службовців, силовиків та суддів Прикарпаття.  

6003

Гори не знають політики. Живуть вони поза категоріями лівих і правих, в тих краях, де закінчується система політичних координат, і де розквітає гірський едельвейс, де живуть часи лицарської величі Німеччини, що лише чекають свого часу.

460

Хто уникає позиції перед лицем зла — вже займає позицію. І не на боці добра.

445

Нам фактично  все відомо про смерть Ісуса Христа. А як закінчилось життя його найближчих учнів відомо дуже мало. Хоча кожен з них суттєво доклався до проповіді християнської віри та її поширення.  

428

В цікаві часи живемо. Яке покоління могло ще б спостерігати «Армагедон онлайн» (або ж сингулярний перехід) — хто його знає що вийде? Щодня новини, яких колись вистачало б на десятиліття…

530
23.04.2025

Перекуси повинні бути корисними, поживними та здоровими. Це своєю чергою допоможе залишатися в тонусі та бути продуктивними.  

10072
18.04.2025

Порівняно з 2024 роком, більшість товарів подорожчали.

883
16.04.2025

Від початку року ціни зросли на 3,4%. Для порівняння, по Україні в цілому інфляція у березні становила 1,5%, а з початку року — 3,5% (без урахування тимчасово окупованих територій та зон бойових дій).  

845
22.04.2025

Видання The Week UK з посиланням на колишнього секретаря померлого папи Франциска включило 45-річного кардинала-українця Миколу Бичка з Австралії в перелік кандидатів на посаду нового Папи Римського.

583
19.04.2025

Які продукти обов’язково мають бути у великодньому кошику, а що освячувати не варто, журналістка Фіртки розпитала у священника Василя Савчина.

2445
17.04.2025

Сьогодні, 17 квітня, християни відзначають Чистий четвер — особливий день у Страсному тижні, який символізує очищення тіла й душі напередодні Великодня.  

878
13.04.2025

Квітна неділя — останній день перед Страсним тижнем. Щороку навесні християни святкують особливий день — Вербну неділю.  

1207
23.04.2025

Мурали або стінописи сьогодні не є чимось незвичним. У містах України, зокрема й в Івано-Франківську, на вільних стінах будинків час від часу з'являються різноманітні нові прояви вуличного мистецтва.  

34169 1
24.04.2025

У Лондоні тривають знижені до робочого рівня переговори між Великою Британією, США, Україною, Францією та Німеччиною щодо мирного плану припинення російсько-української війни.  

324
21.04.2025

Наступного тижня команда американського президента Дональда Трампа вирушить до Лондона для перемовин щодо перемир’я в Україні.  

427
18.04.2025

Президент Володимир Зеленський застерігає, що держава-агресор готується до завдання нових ударів по українській енергетичній інфраструктурі.  

768 2
16.04.2025

Президент США Дональд Трамп відмовився передати Україні системи Patriot, навіть попри пропозицію придбати зброю за 50 мільярдів доларів.    

951