
Іванофранківці продовжують цікавитись куди зникли «зелені чоловічки» із міських маршруток. Мова йде про спецодяг, зелену футболку із гербом міста для водіїв, яку чиновники презентували минулоріч.
Наявність такої футболки у водіїв було однією із умов підвищення тарифу на проїзд у міському громадському транспорті загального користування із 3.50 до 4 грн. Чиновники запевняли, що водії охайно виглядатимуть завжди, але не вийшло.
Навіть у перший день змін не всі водії мали такі футболки, а чиновники пояснили це тим, що не встигли всім закупити. Згодом водіїв у спецодязі можна було побачити все рідше, а тепер водії взагалі забули про фірмовий спецодяг. Якщо взимку водії, ще більш-менш охайні, то з приходом літа водії переходять на «домашні» шорти та майки, що створює для пасажирів дискомфорт під час проїзду.
Тож саме з настанням спеки франківці все частіше скаржаться на зовнішній вигляд водіїв. Фіртка поцікавилася в начальника управління транспорту та зв’язку Олега Ганчака, куди ж поділися фірмові футболки та чи планується для водіїв запровадження нової уніформи.
На переконання Олега Ганчака, для пасажира основне якісне обслуговування, а колір футболки – це лише додаток до якості.
Крім того, це питання не є першочерговим у ряді важливих питань, що стосується транспортної реформи.
«Якщо ми вберемо водіїв у зелені футболки і одразу покращиться якість перевезення , і пасажири перестануть скаржитися, і самі водії перестануть хамити – це не так, хоча було б чудово. В нас повинні бути пріоритети. В першу чергу - це забезпечення кількості графіків. Я згоден, що має бути уніформа вона була передбачена в умовах договору, але якщо ставити все по порядку, то це не стоїть на першому місці. На жаль, це так. Адже якщо ви отримали погане слово у відповідь на запитання, то нема різниці в якій футболці сидить та людина. Хочеться,щоб до пасажирів ставилися по-людськи, щоб було якісне обслуговування, а колір футболки це додаток до якості», - переконаний О.Ганчак.
Крім того, посадовець зазначив, що літній період дуже непростий для перевізників. Найперше тому, що зменшується кількість пасажирів: немає студентів, багато людей на відпочинку.
"Тож перевізники у цей час дозволяють собі розслабитися і недопрацьовувати, кількості транспорту на маршрутах меншає. Тому першочерговим завданням управління наразі є – затвердження графіків руху та зменшення випадків з’їздів з маршруту", - каже головний транспортник міста.